new in

12/06/2014

SAM_1952 SAM_1942

Oon varmaan koko teini-ikäisen elämäni unelmoinut Ray-Ban Aviatoreista, ja vihdoinkin sain aikaiseksi ostaa sellaiset!
En ole ennen raaskinut ostaa noita ihanuuksia, koska mun mielestä ne on täällä Suomessa ihan ylihinnoiteltu (200€ aurinkolaseista??).
Sain tässä vähän aikaa sitten blogin kautta lahjakortin Instrumentariumiin, heti lahjakortin saatua tiesin tarkalleen mitä aijoin ostaa. Tai mallista olin varma mutta väristä en niinkään. Päädyin lopulta noihin metallinvärisiin Aviatoreihin, peililasi linsseillä varustettuna. Päätin jo että mun seuraavat Aviatorit tulee olemaan kultaset vihertävällä lasilla, saa tosin nähdä millon tulen olemaan tarpeeksi rikas ostamaan sellaiset itse.. hahah.

SAM_1933 SAM_1928

Uusi laukku! Oon tässä lähi aikoina vähän silmäilly kauppojen laukku tarjontaa toivossa löytää pientä mustaa laukkua, ja vihdoin osui just mun kriteerit täyttävä kohdalle. Kyseinen yksilö on Pieces merkkinen ja ostin sen Vero Modasta. Tämäkin sattuu olemaan ostettu blogin kautta saadulla lahjakortilla. Ei laukku muutenkaan olisi ollut hirveän kallista, sillä se maksoi vain 24,95€.

Siinä oli mun pari uutta arjen piristäjää!
Tämä viikko on kulunut kesä töiden parissa ja illat oon viettänyt kavereiden ja poikaystävän kanssa. Muuta kerrottavaa mulla ei juurikaan ole, tylsää I know. Toivottavasti teidän kesäloma on tähän asti kulunut hyvissä merkeissä, and my fellow kesätyöntekijät.. huomenna on perjantai!
puss

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.