favorite dresses

07/06/2014


Photo 7.6.2014 19.16.30
1&2. River Island   3. Noa noa afterglow Photo 7.6.2014 19.17.38

Kerroin viime postauksessa että mulle oli saapunut River Islandin tilaus joka sisälti mun kevätjuhla mekon, vähän myöhässä mutta tuli kumminkin. Olin tilannut sieltä myös toisen mekon, ja oon ihan rakastunut molempiin! Mä oon viime päivät kulkenut melkein vaan mekoissa. Ne on vaan niin vilposia ja mukavia, mekon voi vaan heittää päälle ja silti näyttää siltä että on panostanut asuun! Kun mulla nyt näyttää olevan tällänen mekko huuma meneillään niin aattelin jakaa teidän kanssa mun kolme lempparia just nyt. Ja ne siis näette tossa yllä olevassa kuvassa.
Ootteko te mekko ihmisiä vai meneekö koko kesä revityissä sortseissa? Kommentoikaa ihmeessä!
puss

2 comments

  1. Oi kauniita mekkoja! Ite rakastan maksihameita ja mekkoja! Tosin sitten jos vähän kuumempi päivä on niin sitten shortsit vaan jalkaan ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitoksia! Ja joo mulla on vähän toi sama homma :D

      Delete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.