L’Oréal Paris Préférence Glam Lights

03/05/2014

Olin jo pidemmän aikaa miettinyt että haluaisin vähän vaalentaa hiuksia näin kevääksi. Eli ajatelkaa miten iloiseksi tulin kun Indiedays inspiration daysta sai mukaan L’Oréalin uudet hiusvärit!
Ja erityisesti innostuin kokeilla tuotteita kun näin että ihanin Blake Lively toimii tuotteen kasvona, onko muka olemassa hienompia hiuksia kuin hänellä?

Tämä postaus on siis tehty yhteistyössä L’Oréal Paris’n ja Indiedaysin kanssa. Klikkaamalla tätä linkkiä http://showroom.indiedays.com/loreal-paris-hiustrendit/ pääsette Indiedaysin ja L`Oréalin sivuille mistä löydätte paljon värjäysinfoa ja myös opastusta kevään ja kesän 2014 kuumimpiin hiustrendeihin! Tolta samaiselta sivulta löytyy myös tosi kiva arvonta! Osallistuminen on helppoa, valitsette vain suosikkitrendinne ja te voitte olla yksi viidestäkymmenestä onnekkaasta jotka voittavat Préférence Glam Lights –raitatuotteen!

header

Mutta nyt tämän postauksen kiinnostavimpaan kohtaan, eli mun hiusmuutokseen! Olin tosiaan jo pidemmän aikaa miettinyt hiusten vaalennusta. Mun mielestä kampaajalla värjääminen on vähän turhan kallista kun ajattelee että kotona oikeilla tuotteilla voi saada ihan yhtä hyvän tuloksen.
Sitten itse hiuksiin. Värjäysapuna mulla oli ihana siskoni ja tuotteena toimi L'Oréal Parisin Préférence Glam Lights.

osio3 SAM_1701 SAM_1696

Väri vaihtoehdoja oli kolme ja valitsin sävyn n.3 sillä se on tarkoitettu ruskeille/vaaleanruskeille hiuksille.

SAM_1717 SAM_1705

SAM_1709

Kuten L’Oréal mainostaakin, oli raitojen laittaminen uudella harjalla todella helppoa! Vaalennusgeelin sai helposti levitettyä kaikkialle hiuksiin. Kun noudatti selkeitä ohjeita niin raitojen laittaminen sujui amatööriltäkin. Ajattelin eka että harja olisi kova ja raapisi päänahkaa mutta tämä luulo osoittautui ihan vääräksi. Meillä meni värin levitykseen noin puolisen tuntia joka ei ole mikään pitkä aika kun vielä ottaa huomioon että oltiin levityksen kanssa todella huolellisia.

Ennen kuva:

SAM_1620

Mun hiukset ennen oli aika tylsät ja raidattomat kuten näkyy. Kesällä mulla on ihanan vaaleat ja auringon raidoittamat hiukset, mutta nyt talven jälkeen väri on kuten jo sanoinkin aika tylsä.

Préférence Glam Lightsin jälkeen:

Untitled


Olen tosi tyytyväinen lopputulokseen! Tämä tuote on todella hyvä jos haluat helposti luoda trendikkäät blondit vivahteet. Lopputulos on mun mielestä ihan kun olisi käynyt kampaajalla! Ja mulle tuli positiivisena yllätyksenä että hiukset tosiaan näyttää siltä miltä pakkauksessa luvataan. Raitojen laittamisen jälkeen hiukset oli ihanan pehmeet ja ravitun oloiset.
Näin siis loihdin tämän kesän trendilookin! Mitä pidätte?
Muistattehan käydä äänestämässä omaa lempi lookkianne!

2 comments

  1. Ahh ihanan väriset, ja oon ihan rakastunu sun kiharoihin!

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.