Tallinn

18/04/2014

SAM_1553 SAM_1531 Otettiin varas lähtö pääsiäis lomaan ja lähdettiin äiskän ja siskon kanssa Tallinnaan! Eilen aamulla herätys kuudelta ja suunta kohti laiva terminaalia ja Tallinnaa. Laivalla oli sitten luvassa ihana buffet aamupala ja parin tunnin päästä oltiinkin jo perillä toisessa satamassa.
Tallinnassa lähdettiin eka taksilla Kristiinen kauppakeskukseen jossa kierrettiin kaikki kaupat, sieltä suoraan taksilla keskustaan jossa kierrettiin Bershkat, Stradivariukset, ja Pull n bearit. Sitten mentiin perus suomalaisina viinakauppaan, haha. Noei siis mentiin sinne koska piti ostaa kuohuvaa siskon tuleviin ylppäreihin! SAM_1547 SAM_1523 SAM_1566 Mun mielestä Tallinnan arkitektuuri on ihan sairaan hieno. Siellä on mun makuun juuri sopiva sekoitus modernia ja vanhaa. En sitten tajunnut ottaa kuvia niistä ihanista vanhoista taloista mutta tuossa on pari uutta hienoa.
Kun mentiin taksilla paikasta toiseen niin näki vähän eri maisemia kun yleensä, ja rakastuin entistä enemmän kaupungin ulkonäköön! En kyllä tiedä jos haluaisin asua Virossa, mutta ulkonäöltään Tallina kyllä ihastuttaa! SAM_1536 SAM_1539 Päivän asua. Lupasin itselleni että tämän jälkeen laitan talviturkin varaston pohjalle, katsotaan jos se onnistuu. On kyllä palvellut todella hyvin toi H&Mn karvaliivi, ehdottomasti yksi talven parhaita ostoksia! Sen kanssa matchasin saman värisen neuleen, sekin H&Mstä. Perus mustat housut Cubuksesta. Lemppari kengät ovat Italiasta ja pään päällä paistattelee mun uudet aurinkolasit. SAM_1591 SAM_1587 SAM_1593 Käytiin vielä ennen lähtöä syömässä tosi tunnelmallisessa ruokapaikassa, jossa oli todella hyvää ruokaa!
 Kaikenkaikkiaan oli kyllä tosi kiva päivä, ja oli ihana tulla illalla kotiin nukkumaan raskaan shoppailun jälkeen. Tästä vaan sitten jatkamaan pääsiäis loman viettoa! pusspuss

4 comments

1. You have really wonderful photo's on your blog. You look so happy :). Have a wonderful day :).

uaroziqua.blogspot.ca

Rosie
    xxx

ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! You too lovely <3

Delete
  2. Hei ihanalta näyttää ja kuulostaa teidän reissu!

ReplyDelete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.