a womans war paint

12/01/2014



Max Factor foundation - 75 golden Fit Me powder - 120 classic ivory H&M bronzer - gorgeous tan Kiko concealer - 3



Viva la Diva brow pencil - macchiato Maybelline mascaras - the colossal volum express, the rocket volum express



Multa toivottiin tässä jokin aikaa sitten meikkipostausta, joten tässä sitä nytten olisi :) Eli tässä postauksessa esiintyy mun jokapäiväiset meikit. Arkisin meikkaan melkein aina näillä josta syntyy tosi luonnollinen lopputulos. Välillä viikonlopuksi tai jos muuten vaan tekee mieli tykkään lisätä esim. luomiväriä tai rajauksia mutta näillä mennään useimmiten.
Suosittelen kaikkia tuotteita, whipped creme meikkivoide on uusin rakkauteni. Se tuntuu ihanalta levittää ja ei tunnu lainkaan raskaalta naamalla. Colossal mascara on eniten uudelleen ostettu kyseisitä meikeistä, sitä on mennyt kohta viisi kappaletta tässä parissa vuodessa. Mun ripsien ehdoton suosikki! Huuliin vaihdan todella usein tuotetta, omistan sairaan monta huulikiiltoa ja punaa joten niiden esittelyyn tarvittaisiin erillinen postaus.
Onko teillä joitain samoja suosikkeja kuin mulla? Olisi kiva kuulla!

6 comments

  1. Mitä pidät tosta rocket ripsarista? Oon ite harkinnu ostaa mut en tiiä kannattaako :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tosi monet on kehunut sitä. Mainoksessa luvatulla tavalla se antaa tosi nopeasti tuuheutta. Omasta mielestäni harja on vähän epämukavan kova, mutta siinä on vain mun tottumuksista kyse, joten suosittelen kyllä! :)

      Delete
  2. Aiotko esitellä sun joululahjat? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eikös se ala olemaan aika myöhästä sellaselle :D mutta kyllähän mä voin jos teitä kiinnostaa! :)

      Delete
  3. great post!

    http://berrytrendy.com/

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.