Paris; the city of love and romance.

05/11/2013

Moi! Tänään on ollut aika normi tiistai, eli koulua, pianotunti ja sitten kotiin. Panostin ja otin oikein asukuvia mutta jotenkin ne ei ihan halunnut totella ja muuttuivat naurettavan pieniksi sähköpostissa.. eli ei sellaisia kuvia tänään. Mutta nytten vähän toiseen aiheeseen.
MÄ LÄHDEN HUOMENNA RANSKAAN! Tämä matka on ihan tosi tarpeessa ja osui juuri täydelliseen kohtaan. Mä matkustelen sinne mun parhaan kaverin Mayn ja osan sen perheen kanssa. Me mennään Pariisin ulkopuolella olevaan kaupunkiin. Lähdetään siis huomenna ja tullaan maanantaina, yksi niistä päivistä vietetään aina niin ihanassa Pariisissa. Oon tosi innoissani tästä matkasta! Olen ollut kerran aikaisemmin Pariisissa ja odotan innolla uudelleen tähän ihanaan kaupunkiin rakastumista. Mutta nytten pakkaamaan loput! >>


Untitled

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.