everyday hair

25/11/2013

Moikka! Multa kysyttiin askissä että miten hoidan hiuksiani. Joten ajattelin tehdä tänne blogin puolelle postauksen mun lempi hiustuotteista.
DSC04920  Mullahan on luonnonkiharat hiukset joten ne ei aina ihan helpolla tottele. Ei taivu yhtään sinne minne ne haluaa taivuttaa ja kehittää aina yön aikana jonkun ihan oman kikkurakampauksen (jos sulla on luonnonkiharat you feel me). Mutta sen jälkeen kun leikkasin hiukset lyhyemmäksi on ollut  helpompaa muotoilla ja hoitaa niitä koska ne samalla ohensi aika paljon.
 Aamuisin mä yleensä taltutan nää kiharat joko suoritusraudalla tai sitten vaan annan olla aika luonnollisesti. Tässä vähän tuotteita mitä usein käytän.

DSC04917 Kun suoristan hiukset käytän tietty suoristusrautaa, lämpösuojana käytän TRESemmén heat defense sprayta. Tämä spray on mun mielestä tosi hyvä koska se suojaa hyvin ja tuoksuu miellyttävältä.
DSC04915 Vähän riippuu kampauksesta mutta olen viime aikoina käyttänyt tosi paljon tätä Balmain salt sprayta. Yleensä olen laittanut sitä jos pidän hiukset kiharassa. Salt spray lisää kivaa pörröisyyttä ja se myös tuoksuu todella hyvältä! Sain sen Indiedays Bloggers Inspiration Dayn goodiebagissä. DSC04913 Yksi aamuni ehdottomasti tärkeimpiä tuotteita on Kérastase hiusöljy! Se sopii täydellisesti kiharille hiuksille, se selventää kivasti pörröiset kiharat ja samalla pehmentää ja antaa kiiltoa hiuksille. Öljy myös ravitsee hiuksia. Kérastase on vähän hintavampi merkki mutta kyllä hiusöljyjä varmaan löytää halvemmallakin. DSC04916 Ja viimeisenä mutt ei vähäisimpänä mun ehdoton lempi lakka. Tämä Klippotekenin  lakka pitää kampauksen aisoissa mutta suurin plus on kyllä tuoksu!

4 comments

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.