Bloggers Inspiration Day

16/11/2013

Jos joku on ollut valppaana niin on ehkä huomannut että sanoin alku viikosta että lauantaina tapahtuu jotai kivaa. No juttuhan on se että mä olin tänään Indiedays Inspiration tapahtumassa! Siellä oli ihan mahtavaa! Pääsin tapahtumaan mun ihan tosi hyvän ystävän Sandran (justlikeachic.blogspot.com) avecina. Love her. Tapahtumassa me käytiin usealla eri pisteellä ja tutustuttiiin uusiin tuotteisiin ja toisiin bloggaajiin sekä syötiin tosi laadukasta pikku syötävää.
 Mutta mun kohokohta koko tapahtumassa oli ylivoimaisesti tavata ANGELICA BLICK! Olen lukenut hänen blogiaan niin kauan kuin muistan ja aina ihaillut häntä ja hänen kauneuttaan. Hän oli vielä upeampi irl, ja ihan tosi ystävällinen ja suloinen! Siellä oli myös Andreas Wijk joka oli tosi ystävällinen ja ihana sekin! Ahh tulen muistamaan tämän päivän aina! Ja saatiin muuten ihania goodiebageja!

Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled

Untitled

4 comments

  1. äääääh mäkin haluan! ihana toi kuva susta ja angelicasta, molemmat niiin kauniita!

    ReplyDelete
  2. toi blogipäivä oli kyllä kivasti järjestetty :--) upeelle näytät !

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.