train like a beast, look like a beauty.

10/10/2013



Moi kaikki! Ensin lyhysesti tästä päivästä. Olen ollut koulussa ja sitten oltiin Mayn kanssa tekemässä tet- sopimus. Meillä on tetti 18-29.11 ja paikka on Helsingin Sokoksen Coffee House.

Ajattelisin että tekisin tämmöisen vähän niinkuin teema-postauksen. Teemana olisi urheilu, se tuntui jotenkin ajankohtaiselta kun ostin viime viikolla treenikengät ja sain konffis lahjaksi sykemittarin :) Ensin näytän uudet treeni kamppeet ja sitten kirjoitan vähän omista rutiineistani.


UntitledKengät ovat tarkoitettu sisäkäyttöön joten tulen käyttämään niitä suurimmaksi osaksi koulun liikka tunneilla ja jos treenaan salilla etc. Ne on mun mielestä tosi makeet ja voisin käyttää niitä ihan vain tennareinakin. Kengät ovat siis Niken Air Max Fusionit, kokoa 38,5 ja hinta oli 100€ Intersportissa.

Untitled Sykemittari on tosi tarpeeseen tullut lahja. Minä nimittäin aina kun olen lenkillä juoksen ihan liian korkealla sykkeellä ja en edes tajua sitä lenkin aikana kun musiikki soi korvissa, huomaan vasta sitten kun olen ihan valkoinen naamasta lenkiltä tullessani. Ja muutenkin sykemittari on hyvä motivaattori, siitä näkee kalorien kulutuksen ja siihen voi netin kautta asentaa treeni ohjelman ja sitten se aina muistuttaa kun on aika treenata. Siinä on myös kaikkia muita hienoja toimintoja mutta en ole vielä tutkinut ihan kokonaan käyttöopasta. Tämä ihanuus on nimeltään Suunto M5 ja siihen kuuluu myös sykevyö.


Sitten omista treenirutiineistani. Käyn Step Up:illa puolentoista tunnin tanssitunneilla kahdesti viikossa, tanssi tyyleinä mulla on show ja lyrical jazz. Tanssisin vielä enemmän mutta kun se on sen verran kallista hommaa. Tanssin lisäksi lenkkeilen, kesällä kävin noin 2-3 kertaa viikossa mutta nytt on ollut niin paljon koulua ja stressiä että en ole niin usein saanut aikaiseksi lähteä. Näitten kahden lisäksi treenaan kotona kaikenlaista. Kivoja treenejä löytyy esim. jos menee Victoria´s Secretin youtube kanavalle.
Olen vähän helpottanut treenaamistani, noin vuosi sitten oli sellainen jakso että pudotin painoa 5kiloa mutta silloin terveellisestä ruuasta oli tulossa vähän niinkuin "pakkomielle" ja kaduin heti jos söin jotain epäterveellistä. Lopuksi se meni onneksi ohi ja aloin psyykkisesti voimaan paremmin, ja nytt syön ehkä vähän liikaakin roskaruokaa :D Mutta olen onnellinen ja se on kaiken a ja o.

puss// Emma

4 comments

  1. sairaan ihanat kengät!

    ReplyDelete
  2. Oli just kiva postaus! Ja muutenkin sin blogis näyttää mukavalta :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.