21/10/2013

Moi! Olen tässä viime päivät vaan koittanut totutella uusiin hiuksiini. Alan kyllä pitää näistä ja lyhyet hiukset on omasta mielestäni paljon helppohoitoisemmat kun mun pitkät hiukset. Taisin unohtaa kertoa mutta mulla oli siis syysloma ke-pe. En syyslomalla saannut aikaan mitään ihmeellisempää, nukuin paljon, katsoin koko gossip girlin neljännen kauden ja olin poikaystävän ja kavereiden kanssa. Olen oikein tyytyväinen lomaani koska sitä se juuri olikin, loma. Nytt nimittäin parissa viikossa tapahtuu kauheasti ja on kokeita etc. niin oli kiva ottaa rauhassa ennen sitä.
Ja koska en oo tehny mitään niin ei ole hirveästi kuvia tullut oteltua, joten kuvien suuressa puutteessa tässä luontokuva.
Nytt ois aika mennä Omenan kautta tanssi tunnille, heippa!


Untitled

Post a Comment

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.