home

15/10/2013

Moi! Viime päivät olen ollut vähän puolikuntoinen. Maha on ollut kipeä ja on ollut paha olla ja muutenkin huono mieli. Mutta kyllä tämä tästä :)
 Ajattelin laittaa tänne vähän kuvia omasta huoneestani. Oon ihan itse sisustanut sen. Tämä sisutus on ollut varmaan kohta vuoden, ennen tätä olen vaihdellut paljon mutta nytten olen aika lailla tyytyväinen. Seinien väreinä on harmaa ja valkoinen, loppu huoneen väriskaala on melko valko, pinkki, harmaa voittoinen. Viihdyn tosi hyvin täällä huoneessani ja se on juuri minun makuuni:)


Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled

2 comments

  1. Vähänkö kaunis huone! :) voisitko tehä postausta jostain sun kauneus tuotteista, että mitä käytät ja tällei? :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.